sobota 12. prosince 2015

Písmenka

Nakonec jsem stejně ráda, že internet je. Přes to všechno přese všechno, a i když se na něm moje sestra projevuje jako největší Hitlerova fanynka, takže ji nejspíš brzy zavřou a neteř skončí v ústavu pro nezaopatřené děti a matka (kadeřnice/uklízečka) houfně přeposílá šílené e-maily, ze kterých čerpá velkou část svých znalostí o světové politice, aby pak mohla u oběda rozprávět o tom, jak je Angela Merkelová pod tlakem amerických zpravodajských služeb, potkáte na internetu i spoustu velmi milých a vtipných lidí a můžete najít hotové poklady. Stačí být ve správný čas na správném místě: http://lena.blokuje.cz

Poslední dobou často a úplně nezáměrně v tom, co čtu, narážím na zmínky o velkých událostech české novodobé historie. Napadlo mě, že takové věci by měli číst děti, aby pak v anketách neodpovídaly, že neví, co se stalo v roce 1968 nebo 1989. Nejsou to učebnice, nejde o třeba protivné memorování dat, prostě by si přečetly povídku, ze které jen tak mimochodem zjistí, jak někteří lidé taky prožívali převrat. Ale pak mi došlo, že TYHLE děti přece nečtou.

Já to zcizila na FB profilu Alex Howitt, ale nevím, odkud to má on...

Žádné komentáře:

Okomentovat